Шеста Недела во ЦРОР и Неготино/Sixth week in CRSD and Negotino - Ozgur Can Alioglu from Turkey


First of all I went to Kavadarci for a photo shoot in Police Station, so that I will have a Macedonian ID. They told me, I can take it in ten days, so you can congratulate me afterwards. By the way Ilaria already took hers, before me. Those Italians, right? J

Најпрво заминав за Кавадарци за сликање во Полицијата, за да имам Македонска лична карта. Тие ми рекоа, дека можам да ја земам за 10 дена, па може да ми честитате подоцна. Инаку Илариа веќе ја зема нејзината, пред мене. Тие се Италијанци, така? J

I know  maybe I started with  this in one of my previous articles, but i like little towns more than, I mean, moooore, than bigger cities. I think bigger cities are disturbing my inner peace, with lots of people and lots of cars and lots of long long buildings, as  a short cut, let me say lots of everything.

Знам дека можеби започнав со ова во некој од претходните артикли, но ми се допаѓаат малите градови, многу повеќе, мислам многуууу, за разлика од големите градови. Мислам дека големите градови го  вознемируваат мојот внатрешен мир, со премногу луѓе и премногу коли и премногу големи здради, на кратко, да ви кажам по малку од се.


Sooo, guess what happened? I had to go to Skopje last week. I know that most of the youngsters are very bored in Negotino and longing for the big city, but what I like more is  having a drink with my neighbours in the yard watching the sunset and discuss about the  matches from World cup. Living an adventure is another story, I can write about it on another article, if you would like.

Паа, погодете што се случи? Морав да одам во Скопје минатиот викенд. Знам дека повеќето од младите се чуствуваат досадно во Неготино И копнеат за голем град, но она што јас го сакам повеќе е да се напијам пијачка со комшиите во дворот гледајќи зајдисонце и дискутирајќи за натпреварите од Светско првенство.

OK, let me go on with Skopje, because the main idea behind these blog articles, is to summarize the EVS experience on the  best way J It was  really great experience to meet so many people from different countries, and to hear a little bit more for Erasmus+ the newer program after Youth in Action.  For me the most interesting was the  presentations of  two representatives from National Agency.

Во ред, да продолжам со Скопје, затоа што главната идеа позади овие блог артикли, е сумирање на ЕВС искуството  на најдобар начин J. Беше навистина одлично искуство да запознаам толку многу луѓе од различни земји, и да слушнам нешто повеќе за Еразмус+ новата програма после Млади во Акција. За мене најинтересна беше презентацијата на двајца претставници од Националната Агенција.

I also visited the Centre for elderly people in Timjanik last week. We had a Turkish day there. I learned there how to play the other two styles of backgammon. We had funny moments, it was interesting for me to prepare the Turkish coffee, and to discuss about the similarities between Macedonia and Turkey.

Исто го посетив и Центарот за стари лица во Тимјаник претходната недела. Имавме туски ден таму. Јас научив таму да ги играм и другите два начина на табла. Имавме интересни моменти, беше интересно за мене да подготвам Турско кафе, и да поразговараме за сличностите помеѓу Македонија и Турција.

On the way back someone called me, I just looked around and saw Jane. I had a conversation with him and his family. That is exactly what i like in Negotino.  There is always someone, who can call you to have a conversation, while passing by.

На патот за назад некој свика по мене, се завртев и го видов Јане. Поразговаравме со него и неговата фамилија. Тоа е точно она што ми се допаѓа во Неготино. Секогаш има некој, што може да те повика да поразговарате, додека поминуваш.

By the way I went to see the match with two friends of mine and they brought the best French fries that i have ever tried with cheese on them. So delicious J

Инаку бев да го гледам натпреварот со двајца мои пријатели и тие го донесоа најдобриот помфрит којшто сум го пробал некогаш со сирење на него. Ногу вкусно J

See you next week,
Ozgur

Се гледаме наредната недела,
Озгур




No comments:

Post a Comment