Добри луѓе од Неготино, Ахмет ЕВС волонтер од Турција - Good people from Negotino, Ahmet EVS volunteer from Turkey

Добри луѓе од Неготино, Ахмет ЕВС волонтер од Турција - Good people from Negotino, Ahmet EVS volunteer from Turkey


Hello everyone!

            Today I will tell you about what I was doing this one month while my stay in Negotino  for my EVS project. So it already passed over one month and now everything is easier for me since I know Negotino better, the environment in it, the people, the places and all that is specific for this place. I can go anywhere on my own and it is easier for me to make an initiative around. I found out more friends than I supposed because every day I meet new people and drink some coffee or do something with them afterwards of my volunteering work.
Здраво на сите!
Денес јас ќе ви кажам за она што го правев овој еден месец, додека престојувам  во Неготино поради мојот ЕВС проект. Значи, веќе помина повеќе од еден месец и сега се е полесно за мене, бидејќи го познавам подобро Неготино, животната средина во него, луѓето, местата и сето она што е специфично за ова место. Јас можам да одам насекаде во ова место и тоа е полесно за мене да направам  иницијатива наоколу. Запознав повеќе пријатели отколку што би требало, бидејќи секој ден се запознавам со нови луѓе и пијам кафе или правам нешто со нив по завршувањето на мојата волонтерска работа.


 I think this is thanks to that people from Negotino are very friendly and they like Turkish people. So now I feel much better and free. I see that to have some friends is more important than I was thinking back home. Because this has a direct effect on the motivation for me which I need here while I’m living far away of my home :) Because what is very important while you are an EVS volunteers one of the main purposes is to create an interaction among the people from different cultures. And here we all represent our countries and cultures.

Мислам дека ова е благодарение на луѓето од Неготино кои се многу пријателски и тие го сакаат турскиот народ. Така, сега се чувствувам многу подобро и слободно. Гледам дека да се има некои пријатели е поважно отколку што мислев дома. Бидејќи ова има директно влијание врз мотивацијата за мене што ми треба тука, додека јас живеам далеку од мојот дом :) Затоа што е многу важно, додека сте ЕВС волонтери една од главните цели е да се создаде интеракција меѓу луѓе од различни култури. И тука сите ги претставуваме нашите земји и култури.

So what happened good or not so good in last one month I guess you are asking now? Yes, first of all I want to start by Turkish origin people in Negotino. I meet with them first in Mavi Köşe restaurant. I was surprised when I see this Turkish restaurant in Negotino. It was a big chance of me to have this Turkish restaurant in Negotino. I immediately ordered a kebab which is called “döner” in my language. The taste was not same with Turkey but it is enough that the name is same :) Also to find Turkish tea easily is the other good thing for me. I think there is no need to explain what tea means for a Turk :) Now I am in this restaurant minimum 3 days in a week. In a way that I can meet with other Turkish guys in Negotino. And I have many friends among them now. It means for me that I can explore new cities and places with them easily.
Значи она што се случи добро или не толку добро во последниот месец претпоставувам дека ќе се прашувате сега? Да, најпрво од сите сакам да започнам со луѓето од турско потекло  во Неготино. Јас се сретнав со нив на почеток  во Мави Köşe ресторан. Бев изненаден кога  видов турски ресторан во Неготино. Тоа беше голема шанса за мене да има  турски ресторан  во Неготино. Јас веднаш нарачав ќебапи кои се нарекуваат "döner" на мојот јазик. Вкусот не е ист со Турција, но тоа е доволно за мене дека името е барем исто :) Исто така, да се најде турски чај лесно е друга добра работа за мене. Мислам дека нема потреба да се објасни што значи чај за еден Турчин :) Сега јас сум во овој ресторан минимум 3 дена во неделата. На некој начин, што ќе можам да се сретнам со други турски момци во Неготино. И јас имам многу пријатели меѓу нив сега. Тоа значи за мене дека јас може да истражувам нови градови и места со нив лесно.

After this one month I know many people in Old Bazaar and even I visit and speak with them time to time. I especially choose them to make shopping because in my home my father has as well a small shop as those ones. And it is important for me to support these shops. And of course they know me well and they say me “hi” when they see me as if I was a Macedonian guy. I think if I stay here for 1 year I probably marry here with a Macedonian girl.  Because those girls they are all so clever and cute. However they look like Turkish girls and the more important thing that they know how to cook which is working very well for me :)

По овој еден месец познавам  многу луѓе во Старата чаршија, па дури и  ги посетувам и зборувам со нив од време на време. Јас особено ги избирам овие продавници за купување, бидејќи во мојот дом, мојот татко, поседува  една мала продавница, како овие. И тоа е важно за мене да ги поддржам овие продавници. Се разбира, тие ме знаат како и тие ми велат "Здраво", кога тие ме гледаат како да сум бил македонски човек. Мислам дека ако јас останам тука за 1 година Јас веројатно ќе се оженам тука со македонско девојче. Бидејќи тие девојки тие се сите толку паметни и симпатични. Сепак тие изгледаат како турски девојки и повеќе важна работа е што тие знаат како да  готват што е многу добро за мене :)

At the office now I can concentrate better to the projects that we make. I believe this is about knowing well each other in office. Day by day we share more with them and I can communicate with these guys better. So I understand them better also. We make great projects with them. The only problem for me to wake up early but I overcome this issue with time. I was involved in the Turkish lessons where I was preparing the Turkish workshops for the interested youngsters and people in Negotino, it was very good for me to be facilitator mainly because I love to see many smiles on the faces of the people as well to teach them something on my language.
Во канцеларијата сега можам да се концентрирам подобро на проектите што ги правиме. Верувам дека ова е поради познавајќи се добро едни со други во организацијата. Од ден на ден се повеќе споделувам со нив и јас можам да комуницирам со овие млади подобро. Воедно јас ги разбирам подобро, исто така. Ние правиме големи проекти со нив. Единствениот проблем за мене е да се разбудам рано, но јас се надевам ќе го надминам овој проблем со текот на времето. Јас бев вклучен во турскиот лекции, каде што подготвував  турски  работилници за млади и заинтересирани лица во Неготино, беше многу добро за мене да бидам предавач, главно затоа што сакам да видам многу насмевки на лицата на луѓето, како и да ги учам нешто на мојот јазик.

As well what I love the most are the debate Club and Media ART club where I am spending more time with the youngsters and I am preparing some energizers, ice breakers and games before they start with the session, it is a nice approach and way to make them feel relaxed, connected and enjoy as team players in the nice workshops which are weekly organized for them. I feel very good while I am involved in the process of making photos which we are using after on for the promotion on the blog and facebook page and as well it is nice for me to see how they are reflecting on it.
Како и она што го сакам најмногу се клубовите Медиа Арт и Дебатен клуб каде  поминувам повеќе време со младите и јас подготвувам енерџајзери, игри за пробивање на ледот како и игри пред тие да започнат со сесијата, тоа е убав пристап и начин да ги направиме да се чувствуваат опуштено, поврзани и уживаат, додека ствараат тимски  играчи во убави работилници кои се организирани неделно за нив. Се чувствувам многу добро, додека јас сум вклучен во процесот на креирање на слики кои се користат потоа за промоција на блог и Фејсбук страница, како и тоа е убаво за мене да се види како тие се одразуваат на неа.

With the cold weather, Negotino calm down. I think it is fantastic. Negotino has also a great atmosphere in winter months. I enjoy a lot and I see myself as living here longer period of time.
Yes, as you see I passed over this one month with volunteering in our lovely organization Centre for Regional Sustainable Development which allowed me to be part of this amazing project, do some shopping, eating, exploring… We need to pass over 2 more months since my stay here. We are going to see what will do next.
Thanks to all great people from Negotino one more time! Cha cha!

Со ладното време, Неготино се смири. Мислам дека тоа е фантастично. Неготино има исто така одлична атмосфера во зимските месеци. Уживам многу и јас се гледам себеси како живеам тука подолг временски период.
Да, како што гледате Јас поминав во текот на овој месец со волонтерство во нашата прекрасна организација  Центарот за регионален одржлив развој кој ми дозволи да бидам дел од овој неверојатен проект, да направам шопинг, јадење, истражување ... Ние треба да поминеме во текот повеќе од 2 месеци со мојот престој тука. Ние ќе се обидеме да видиме што ќе биде следно.
Ви благодарам на сите добри луѓе од Неготино уште еднаш! Ча Ча!





















Артикалот е напишан од ЕВС волонтер Ахмет Оздилек од Турција 

This article is written by the EVS volunteer Ahmet Ozdilek from Turkey

No comments:

Post a Comment