“I'm moving, I'm doing different things, I'm meeting new people!!!”

Се движам, правам различни нешта, запознавам нови луѓе!!!

During my last week on the first month of my EVS Project I had the opportunity to spend an incredible time in Skopje, and to take part on a training about Video Activism!  J
The training was on English and I'm happy about that, because I'm still a beginner with Macedonian language, but step by step I hope that I will learn it till the end of this project.

За време на последната недела од првиот месец од мојот ЕВС- проект имав можност да поминам неверојатни моменти во Скопје, и да бидам дел од тренинг-курсот за видео активизам! Тренингот се одвиваше на англиски јазик и сум многу задоволна поради тоа, како и да е јас сум сеуште почетник во учењето на македонскиот јазик, но чекор по чекор се надевам дека ќе го научам до крајот на проектов.

 I just need to practise more and more till I am here. I need to mention here that I have two times per week Macedonian classes. Special thanks to Sofija Ilievska, Veronika Nikolova, Sandra Boskova, Verica Taseva, Mence Janceva, Emilija Grncarova and Nadica Atanasovska for the knowledge that they shared with me.

Јас само треба да вежбам се повеќе и повеќе додека сум тука. Морам исто така да споменам дека имам неделно два часа по македонски јазик. Огромна благодарност до Софија Илиевска, Вероника Николова, Сандра Бошкова, Верица Тасева, Менче Јанчева, Емилија Грнчарова и Надица Атанасовска за знаењата кои ги споделија со мене.



 I think that everybody who will read what I am writing right now, know the capital city of Macedonia, but anyway I will describe in a few words  the capital city before moving to the things that were impressive for me.

 Сметам дека сите што го читаат артиклов го знаат главниот град на Македонија, но сепак јас ќе го опишам во неколку збора пред да преминам на нештата кои ми оставија импресии.

For me Skopje is one of the cities where you can discover the things easily. I have been in London, in Paris, and in many other capital cities, but this time… I don’t want to make a mistake for which I’ll regret, but I felt like in Berlin. Of course, there’s no subway, the distances are different and of course in Berlin monuments have not been realized in 2009, but the spirit in this city has nothing to envy at one of the most important cities.

За мене Скопје е еден од градовите каде можеш да ги откриеш нештата многу лесно. Сум била во Лондон, Париз и многу други главни градови, но овој пат... Не би сакала да направам грешка за која што подоцна ќе зажалам, но се почувствував како во Берлин. Секако, нема метро, оддалеченостите се разлилни и додатно во Берлин спомениците не се подигнати во 2009, но на духот на овој град можат да му позавидат многу од големите градови.


I know that somebody will disagree with me. In fact, many guys that I met have shared with me various opinions about it. However my  point of view is the speed of this city, given by the people there. With the construction of the new monuments the city looks more beautiful and interesting. But probably till now you  realized that my favourite part of the city is the old bazaar. J I have a feeling that is also your favourite part! J

 Знам дека некој нема да се согласува со мене, всушност многу од луѓето кои ги запознав споделија со мене различни мислења на оваа тема. Како и да е за мене најимпресивна е брзината на овој град која што му ја даваат луѓето. Со поставувањето на новите споменици градот изгледа поубаво и поинтересно. Но веројатно до сега не насетувавте дека мојот омилен дел од градот е старата чаршија. Имам чувство дека таа е и за вас омилениот дел!


I spent a great time with different people, all of them Macedonians, and I am really appreciating the hospitality here. Let me show you one example: I asked one special girl "Nina" (which I met in Negotino. I know her only two weeks) if she can accommodate me for one or two nights and she wasn't only hosted me. She came to the bus station only for me with her boyfriend.  The other day she showed me the place where I had to start my workshop… She did everything that was possible for me. To be honest I didn't expected that these people which I know for a short time will do this for me. I am surprised by the Macedonian people in a positive direction.

Поминав прекрасни мигови со различни луѓе, сите Македонци, и  многу ја ценам гостопримливоста овде. Еве и еден пример: Прашав една посебна девојка Нина (која што ја запознав во Неготино. Ја познавам само две недели) дали би можела да преноќам кај неа и таа не само што ме прими туку дојде само за мене  до автобуската заедно со нејзиното момче. Следниот ден ми го покажа местото кое што требаше да го посетувам за работилниците од тренинг-курсот. Таа направи се што требаше за мене. Да бидам искрена не очекував дека овие луѓе кои ги знам за толку краток период би го направиле ова за мене. Јас сум изненадена од Македонците во позитивна смисла.


 Before taking the bus from Negotino to Skopje, in my head was only one thing: you need to be careful!  Of course, when you are travelling, every time you need to be careful but there wasn't any moment where I felt uncomfortable. Thanks a lot!!! <3

Пред да се качам на автобусот за Неготино, во мојата глава се вртеше само една реченица: “Мораш да бидеш внимателна! Секако, кога патуваш, секгоаш мора да си внимателен но за мене немаше ни еден неугоден момент. Благодарам многу!


Of course there’s a lot of differences between one capital city and a town like Negotino but the love, the richness of a culture is everywhere.

Секако постојат многу разлики помеѓу главните градови и градовите како Неготино , но љубовта и богатата култура се секаде.


Till the next week,
Ilaria

До следната недела,
Илариа


No comments:

Post a Comment