"Јас не го направив изборот да дојдам во Македонија, Македонија ме избира мене!"/ “ "I didn't made the choice to come in Macedonia, is Macedonia that choose me!" Ilaria Marangon

Hello to everyone!!!

My diary continues and like every week I want to tell you what  happened in my third week of EVS Project, but if I'm not wrong I had left you with a little curiosity that was: what is the question they ask to me most often since I arrived; so that question is “Why here?”
Of course, there are a lot of reason that has lead me to take this route but let me say just one thing, when I started to think about my departure, I have said  to me: “If you don’t mind where you go, you will not get lost!”
Now is definitely quite different!!! My mind has changed with the events, because now, not only I don’t have lost myself but I have found a lot of things in this new culture full of tradition.

Здраво на сите!!!

Мојот дневник продолжува и како и секоја недела Сакам да ви кажам што се случи во мојата трета недела од ЕВС проектot, но ако не грешам јас ве оставив со малку љубопитност минатиот пат, а тоа беше: што е прашањето што ми го поставуваат најчесто од кога пристигнав; тоа прашање е: " Зошто тука?"
Се разбира, постојат многу причини што ме доведоа да ја искористам оваа рута, но дозволете ми да кажам само една работа, кога почнав да размислувам за моето заминување , јас си реков: "Ако не ти пречи каде одиш, нема да се изгубиш! "
Сега е дефинитивно сосема поинакво моето размилсување! Мојот ум се промени со сите настани, бидејќи сега, не само што јас се изгубив себе, но и најдов многу работи во оваа нова култура полна со традиција.


Often, after all, in this world full of competition the thought of losing time and to don’t make the right choices is annoying, of course is important thinking really well about what we need to do but also dive into something’s without much thought, sometimes, it will be useful. J
There, for me that was so! Diving into a new experience and every time when someone ask me: “Why here?” I keep saying “I don’t have made the choice to come in Macedonia, is the Macedonia that chooses me!
Често, после се, во овој свет полн со конкуренција мислата на губење на време и да не се направи вистинскиот избор е досадно, се разбира  важно е размислувањето навистина добро за она што треба да се направи, но, исто така, да се нурне во нешто  без многу размислување, понекогаш, ќе биде корисно. J
Така, за мене тоа беше тоа! Нуркање во ново искуство и секој пат кога некој ќе ме праша: "Зошто тука?" Продолжувам  велејќи: "Јас не го направив изборот да дојдам во Македонија, Македонија ме избира мене!


I don’t want to be misunderstood but I think that before this project maybe I would never thought to live here. And these are just the most beautiful things that happen, because now I’m really happy to be in this really nice place, where the people are very warm (maybe more than the classic Italian stereotype), where the people every day cultivate a sense of community that there isn’t in many other place.
Не сакам да бидам погрешно разбрана, но мислам дека пред овој проект можеби и јас никогаш не би помислила да живеам тука. И овие се само дел од најубавите нешта што ми се случија, бидејќи сега јас сум навистина среќена да бидам во оваа навистина убаво место, каде што луѓето се многу топли (можеби и повеќе отколку на класичен италијански стереотип), каде што луѓето секој ден му се посветаат на чувство на заедницата кое не постои во многу други места.

During this week many things happened, I learned a little bit to dance “oro” (maybe less than “little bit”, given that the really fast rhythm of the music didn’t give me even the opportunity to think where I had to put my footJ). I have had the opportunity to know how is the celebration for the guys who take the maturity and be invited to one of these (You do the great party in Macedonia!!!J), and meet so many other interesting people.
Во текот на оваа недела многу нешта се случија, научив малку да танцувам "Оро" (можеби помалку од " малку" , со оглед дека навистина брзо ритамот на музиката не ми даде дури и можност да размислувам каде  морав да ја ставам мојата нога J ). Имав можност да се запознаам со прослава за млади кои преземаат години на зрелост и да бидам поканети на една од овие забави (Правите големи забави во Македонија ! J), и да запознаам толку многу други интересни луѓе.


I also realized through my volunteer service here how is important the activity that is carried out by the lovely organization I work in Centre for Regional Sustainable Development, sometimes when I’m looking the youngsters I think how they will remember these moments when they are older, and I am very happy to be part of an association that help to keeping that sense of community that I mentioned before.
Јас, исто така сватив преку мојата волонтерска работа тука, колку е важна активност која се врши од страна на добра организација Јас работам во Центарот за регионален одржлив развој, понекогаш кога ги набљудувам младите мислам како тие ќе се сеќаваат на овие моменти, кога тие ќе се постари, и јас сум многу среќена да бидам дел од ова здружение, кое помага за одржување на чувството на заедница, која што веќе ја напоменав претходно .

I wish you a good weekend.
I'll see you next week. J
Ilaria Marangon
Ви посакувам добар викенд .
Ќе се видиме следната недела. J
Илариа Марангон



No comments:

Post a Comment