Искуството на новиот ЕВС волонтер Ахмет

·
Hello, I am the new Evs volunteer, Ahmet. Let me talk about myself and my life in Turkey. I was born in Kayseri which is one of the important industrial cities of Turkey. This is also the city where I lived until now.

Здраво, јас сум новиот ЕВС волонтер, Ахмет. Дозволете ми да зборувам за себе и за мојот живот во Турција. Роден сум во Кајсери, кој е еден од битните индустриски градови во Турција. Ова е градот каде живеев до сега.
After high school, I started to work in my father’s optical shop and I continued my university education at the same time. My life was going on between home and work. One day I noticed that I need some change in my life. It was so boring to live like a mid-age person on my ages. And I decided to change something in my life. In order to do that, I thought that I need new people around me and a new place, even a new country. I started to make researches to find a solution and I find out 2 ways to do that: Erasmus or EVS. I decided to join EVS.
После средното училиште, јас почнав да работам во оптиката на татко ми и продолжив со моето факултетско образование истовремено. Мојот живот се одвиваше дома и на работа. Еден ден јас забележав дека ми треба промена во мојот живот. Беше многу здодевно да се живее како човек во средните години за мојата возраст. Па така јас одлучив да променам нешто во мојот живот. За да го постигнам ова, помислив дека ми се потребни нови луѓе околу мене и ново место, дури и нова земја. Започнав да истражувам за да пронајдам решение и открив два начина за да го направам тоа: Еразмус или ЕВС. Јас се одлучив за ЕВС (Европски Волонтерски Сервис).
First of all I applied to nearby countries like Macedonia. Also I was hearing so many things about this country and there was one more reason for me to come to Macedonia. There were the signs of the Ottoman Empire in Macedonia. So I applied and started to wait any reply. Then I received a message from CRSD which tells me that I am accepted as volunteer. After a short period I was on the airport in Skopje. As far as I saw Emilija (the president of the organization and coordinator of this project), Darko  and Ilaria (the other EVS volunteer from Italy) were waiting for me at the airport, and I understood that I will not be disappointed. So much positivity and so much enthusiasm arrived in me to be grateful even more for this opportunity.
Најпрво јас аплицирав во блиските земји како Македонија. Истовремено слушнав многу работи за оваа земја и тоа беше една причина плус за мене да дојдам во Македонија. Тоа беа знаците на Отоманската Империја во Македонија. Па јас аплицирав и чекав за одговор и одговарав. Потоа добив порака од ЦРОР дека сум избран за волонтер. После краток период јас бев на аеродромот во Скопје. Колку што можев да видам Емилија (претседател на организацијата и координатор на овој проект), Дарко и Илариа (волонтерката од Италија) ме чекаа на аеродромот, и јас сватив дека нема да се разочарам. Многу позитивност и многу ентузијазам дојде во мене за да бидам благодарен дури и повеќе за оваа прилика.
Now the real story starts here. My first week: First of all I want to say that Negotino is much funnier  that I taught. The social life is very motivational here in Negotino. People are always going out and have time for that after work. In my first week mostly I take my time by exploring the town like Banks, supermarkets, cafes, restaurants, police station etc. Of course I learn the things that I will need firstly. I saw that everyone love Turkish people. My favorite place in Negotino is Face Cafe. The vegetarian pizza is really perfect. All the foods are similar to Turkey and I like most of them. Lastly I tasted the “ajvar”. That was delicious. This is something very similar to which sauce we made in Turkey and call as “ezme”.
Сега вистинската приказна започнува овде. Мојата прва недела: Најпрво јас сакам да кажам дека Неготино е многу поинтересен од тоа што мислев. Социјалниот живот е многу мотивирачки овде во Неготино. Луѓето постојано излегуваат и имаат време за тоа после работа. Во мојата прва недела времето ми помина истражувајќи го градот, банките, супермаркетите, кафетериите, рестораните, полицијата итн. Се разбира ги учев работите кои мислев дека ми се потребни за почеток. Видов дека сите ги сакаат Турците. Моето омилено место во Неготино е Face кафе. Вегетеријанската пица е навистина совршена. Сите оброци се слични на Турските и ги сакам сите. Последно пробав ајвар. Тој е навистина вкусен. Ова е нешто слично на сос кој ние го правиме во Турција и се вика ezme”.
I told you about the food, now let me talk about the people in Negotino. I really get used of this place very quickly. Of course this is thanks to the people from the organization and all the team that is part of CRSD. The people whom we saw in the city the first day they all asked about me and then we meet with all in CRSD. They said welcome to me and they treat me very friendly. This is maybe proud from my ancestors they left a good impression here about us Turkish people.
Ви кажав за храната, сега дозволете ми да ви кажам за луѓето во Неготино. Јас навистина се навикнав овде многу брзо. Се разбира ова е благодарение на луѓето од организацијата и целиот тим кој е дел од ЦРОР. Луѓето кои ги видов во градот првиот ден прашуваа за мене и подоцна се сретнавме сите во ЦРОР. Тие ми посакаа добредојде и ме третираа многу пријателски. Ова е можеби гордост за моите предци тие оставиле добар впечаток овде за Турскиот народ.
Here I really appreciate also Stavre and his wife Donka. They are the host of the house where I share apartment with the other EVS volunteer. Really I owe them so many things. They always ask me do I need something and they speak with me on Macedonian language. We even made “ajvar” together J
Овде многу ги почитувам исто Ставре и неговата сопруга Донка. Тие се домаќини во куќата каде што делам апартман со другата ЕВС волонтерка. Навистина им должам многу работи. Тие постојано ме прашуваат дали ми треба нешто и зборуваат со мене на Македонски јазик. Дури правевме и ајвар заедно J
And the resource of fun-youngsters. They are really very friendly and clever. They helped me so much also. We have different activities with them in our office “CRSD”. I can see that they are really devoted about this job. Even they just come from school and even they are tired, they don’t mind it and they come to the office anyway. And they participate various creative projects. Thanks to CRSD they are aware of many things in the world, so that they will be able to prepare their selves to the future in a perfect way. I hope that will be not so hard because they have a leader like Emilija with them. In order to make these projects better, Ilaria and I go to their school and we learn what they do in the lessons. Also these guys teach me Macedonian language. Thanks guys. 
Изворот на забавни млади. Тие се навистина многу пријателски настроени и умни. Исто така ми помогнаа многу. Имаме различни активности со нив во канцеларијата во ЦРОР. Можам да видам дека тие се навистина посветени на оваа работа. Понекогаш доаѓаат од училиште па дури и да се уморни, не им е битно тие доаѓаат. Тие учествуваат во разни креативни проекти. Благодарение на ЦРОР тие се свесни за многу нешта во светот, па тие се спремни и подготвени за нивната иднина на совршен начин. Се надевам дека тоа не е многу тешко бидејќи тие имаат лидер како Емилија со нив. Со цел да се направат овие проекти подобри, јас и Илариа одиме во нивното училиште и учиме што прават тие на нивните часови. Исто тие ме учат Македонски јазик. Ви благодарам. 
At the evenings, to stay at home is really hard. I am going out with my friends from the office Sandra, Verica, Dimitri, Stefan etc. On weekends I am going to the supermarket and I am buying something in order to not stay hungry but as well to prepare myself in a best way. Hardly had I learned to make something on my own. And in the evening I am going to Akropolis night club and I entertain myself until the morning hours. This is my life in Negotino. I want to thank you everyone for your assistances. I am very glad about my Negotino choice.

Навечер, да се остане дома е навистина тешко. Јас излегувам со пријателите од канцеларијата Сандра, Верица, Димитри, Стефан итн.  Викендите јас одам во супермаркет и пазарувам нешто со цел да не останам гладен но исто и да се подготвам во најдобар начин. Тешко научив да правам нешто сам. Вечерта излегувам во Акрополис ноќниот клуб и се забавувам до раните утрински часови. Ова е мојот живот во Неготино. Јас сакам да ви се заблагодарам на сите за вашите придонеси. Јас сум навистина среќен за мојот избор во Неготино.



No comments:

Post a Comment